Woeha

Vandaag heel veel bezoek op de weblog. Waarom zou dat toch zijn? De afgelopen dagen nauwelijks aan bloggen toegekomen, dus het zal wel iets te maken hebben met de spannende tijden op mijn werk. Om van Kooten te citeren: “wie Joost heet mag het zeggen”. Er is wel degelijk veel nieuws te melden, maar ik heb de tijd gewoon niet om dingen als de TV uitzending van EenVandaag te bespreken (hela, daar zag ik toch even ons eigen Upid in beeld, die beelden blijven maar terugkomen). Of een opzienbarend bericht dat een computer beter is in het beoordelen van mammogrammen dan het menselijk oog. Of de problemen met de ION database, en natuurlijk direct reacties van bedrijven die daar wel iets voor hebben. Geen tijd voor, laat staan om alles te lezen. Wel zag ik nog dat ictzorg.com eindelijk onraad rook:

In totaal brachten 2037 bezoekers van de website van ICTzorg hun stem uit op de poll, wat opmerkelijk veel is. De stemverhoudingen bleken ook sterk te wisselen. Lang leek het erop dat een overgrote meerderheid vond dat EPD-dwarsliggers gestraft dienden te worden. Vrij plotseling sloeg de stemming om en uiteindelijk was de uitslag bijna fifty fifty. De redactie van ICTzorg sluit dan ook niet er van buitenaf is ‘gerommeld’ met de poll.

Tja… Dat sluit ik ook niet uit.

Als ik het weer wat minder druk heb, ooit, blog ik weer vrolijk verder.

5 Reacties op “Woeha

  1. Ik denk dat iedereen wilde weten wanneer je als insider ging vertellen dat Uzorg was overgenomen…

  2. Yep, dat kan best zijn… Maar Ton Smit was me voor 🙂

  3. Jammer dat een melding niet actief is opgepakt. Ben je overigens ook een dwarsligger als je gelooft in een rsp op korte termijn..

    Is Uzorg overgenomen? Had niemand mij dat even kunnen melden?

  4. in de inner circle was het natuurlijk al langer bekend. Interessant is dat het gepresenteerd wordt als een samenwerking ipv een overname. Ben overigens erg benieuwd wat de klanten gaan doen, een migratie van Lifeline naar een ander netwerk betekent nogal wat.

  5. Ah, die goeie ouwe inner circle…

Geef een reactie

