Jip, Janneke en Bob

Vandaag meldde het Informatiepunt EPD dat de publiekscampagne voor het EPD van start is gegaan, onder meer met een radiospotje en advertentie. Maar allemensen, wat is dat spotje van een hoog Jip en Janneke gehalte… OK, ik ben de doelgroep misschien niet, maar het is wel erg simpeltjes allemaal. “Daaag, ik ben de postbode. Ik breng u post van de minister van Volksgezondheid!” Dat is dezelfde man die volgens BNN-baas Lodiers het vervolg op de donorshow torpedeerde en niet voor een nieuw donorregistratie systeem wil gaan. Ik moest gelijk aan Bob de Bouwer denken (de stem lijkt er zelfs op): kunnen wij het maken… nou en of!!

3 Reacties op “Jip, Janneke en Bob

  1. Morgenochtend om 8:35 bij Edwin Evers op 538!
    Eens kijken hoe het volk reageert đŸ˜‰

  2. Uitleg over het elektronisch patientendossier (EPD). Welke gegevens staan erin, wie heeft toegang, hoe is het beveiligd, hoe maak je bezwaar, wat als je misbruik vermoedt
    Vind je antwoorden op http://epd.infozoeker.tk

  3. Dag Jan,
    De informatie staat ook op http://www.infoepd.nl, wat is er anders aan je infozoeker site? En alsjeblieft, laat dat achtergrondplaatje weg, ik krijg er hoofdpijn van… đŸ˜¦

Geef een reactie

