Even genoeg EPD nieuws

epdneeWe mogen nu toch wel concluderen dat de EPD brief meer stof heeft doen opwaaien dan oorspronkelijk misschien gedacht. Ik ben er zelf ook redelijk door verrast moet ik zeggen. In alle grote kranten zijn artikelen, opiniebijdragen en ingezonden brieven gepubliceerd. Op websites, variërend van Geenstijl tot Fokzine, in vakbladen, zelfs op Hyves (zie hier bijvoorbeeld) heeft men het erover. De brief heeft in elk geval bereikt dat er over wordt gepraat, maar de manier waarop was vast niet helemaal de bedoeling. De komende dagen zal er ook ongetwijfeld nog het nodige negatieve nieuws naar buiten komen dat (in)direct met de materie te maken heeft. Ik hou er even mee op om alles te volgen. Tenzij er nieuwe positieve of negatieve argumenten naar boven komen, die iets aan de discussie toevoegen, laat ik de berichtgeving even langs me heenglijden. Misschien is er nog tijd om een net overzicht te maken van de voors en tegens in de hele discussie, maar dat is het dan ook wel. Waait de onrust over? Of blijft de storm van kritiek aanhouden? Ik ben benieuwd. Ondertussen wandelt men in zorg & ICT natuurlijk rustig verder, er moet ook brood op de plank nietwaar? Zo kondigt Philips de iPill aan, de intelligente opvolger van de camerapil. Mooie technologie… jammer dat er alleen weer die eeuwige i voor moet staan. Met dank aan Steve Jobs. iPill, iDoctor, iPod, iWhatever… 🙂

P.S.: Kan het toch niet laten, dit artikel op Sargasso schetst perfect, zij het wat sarcastisch, waar we nu zijn met het EPD en hoe we daar zijn gekomen. Aanrader!

Geef een reactie

