De volgende stap

nhgHet is een tijdje stil geweest op mijn blog. Natuurlijk druk zoals iedereen, maar in dit geval had het nog een extra (goede) reden. Een paar weken terug heb ik besloten mijn huidige werkgever na ruim 10 jaar te verlaten. Op 1 juni ga ik van start bij het NHG (Nederlands Huisartsen Genootschap) op de sectie automatisering. Een pittige beslissing kan ik wel zeggen. In de (zorg) ICT is het niet gebruikelijk dat je zo lang ergens zit, maar het werd tijd om verder te gaan. Ik maak een mooie stap. Het NHG houdt zich onder meer bezig met het ontwikkelen van visie, standaarden, protocollen en producten op het gebied van huisartsenautomatisering. Onderwerpen en activiteiten die mijn interesse hebben. Wat ik precies zal gaan doen blijkt ongetwijfeld de komende maanden, en hopelijk kan ik er hier op dit blog over schrijven. Of ik ook andere (EPD) ontwikkelingen kan blijven volgen en er hier over publiceer weet ik nog niet. We gaan het zien de komende tijd…

2 Reacties op “De volgende stap

  1. Ha Jaco,

    Heel veel succes! Het is je gegund en ik ga je missen.
    ……maar we gaan elkaar zeker nog tegenkomen op werkgebied en anders privé.

    Super bedankt voor de afgelopen 9,5 jaar. Het was lachen, druk , intensief, hecties, verdrietig etc maar aan het eind vooral tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik heb er in ieder geval, net als jij, veel zin in.

  2. Hoi Jaco,

    Ik kwam eigenlijk bij toeval je blog tegen op internet. 10 jaar is ook wel een hele tijd. Ik wens je veel succes en uitdaging toe in je nieuwe baan.

    groet van je ex-collega

Geef een reactie

